mmm daim

svenska praliner, spanskt rötjut o lite workout

ah alltså mamma o pappa hade ju (de kom igår kväll för er som inte vet) smugglat in massa daim, toblerone, alladin ask, u name it!! Så nu har ja mummsat så ja har ont i tänderna.. ;)

men med all chokladmummsning kommer man ju givetvis inte undan mammas hårda träningspass. hon har med sig nåt gummiband. sen blir det snabba fötter, pilates, spring på stranden o allt vad det innebär!! Så näe, ja har inget dåligt samvete för mina extrakilon jag plockat på mig ikväll.

Idag va vi uppe i bergen i Adeje och gick på frukt o grönt marknaden igen. Kind of a lovely place :D Sen eftersom vi alla inte får plats i en bil åkte mamma med Leva neråt och medan Seb skjutsade dom så började jag o pappa gå neråt. (det tar alltså 20 min med bil så det är ju en bit o gå..) Så himla fin utsikt!! Bilder kommer imorrn förhoppningsvis :)

Nu ska ja kämpa vidare med lite schoolthings. Ciao bellas o goodnight!

Kommentera här: